• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenposten Zeeland

Huisartsenposten Zeeland

Huisartsenposten Zeeland

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

  • Klacht?
  • Compliment?
  • Veel gestelde vragen
  • Werken bij
  • Contact
    • Huisartsenpost Walcheren
    • Huisartsenpost Schouwen – Duiveland
    • Huisartsenpost de Bevelanden

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

Home » Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Algemeen

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

Hoe werkt de huisartsenpost?

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

Belt u naar de huisartsenpost, dan beantwoordt een ervaren doktersassistente (triagist) de telefoon. Ze vraagt aan u wat de klacht is. Ook vraagt ze u naar uw medicijngebruik en uw verzekeringsgegevens. Zorg ervoor dat u die bij de hand hebt. Neem ook uw identiteitsbewijs mee naar de huisartsenpost. Dit is verplicht en er kan naar gevraagd worden.

De assistente kan (afhankelijk van uw klacht):

  • een advies geven zonder dat u de huisarts zelf spreekt. Hierbij gaat het om klachten die medisch gezien kunnen wachten tot u uw eigen huisarts kunt bezoeken. Alle adviezen worden wel door de dienstdoende huisarts op de post binnen één uur zorgvuldig gecontroleerd (zelfzorgadvies)
  • vragen of de huisarts u terug belt (telefonisch consult)
  • een afspraak voor u maken op de huisartsenpost (consult)
  • ervoor zorgen dat een huisarts bij u thuis komt (visite)

Uw eigen huisarts beschikt op de eerstvolgende werkdag over de informatie van uw contact bij de huisartsenpost.

Voor wie is de huisartsenpost?

  • Voor alle patiënten in de regio’s Walcheren, De Bevelanden en Schouwen-Duiveland.
  • Bezoekers en toeristen in Zeeland kunnen ook gebruik maken van de huisartsenpost.

Afspraken / wachttijden

Ben ik meteen aan de beurt op het spreekuur?

In principe wel, omdat de afspraak al aan de telefoon wordt ingepland. Toch kan het voorkomen dat u moet wachten omdat consulten uit kunnen lopen of omdat er heel acute hulpvragen tussendoor komen. De doktersassistente kan meestal wel inschatten wat de wachttijd is.

Hoe bereik ik de huisartsenpost als ik 0900 nummers heb laten blokkeren?

Als u 0900 nummers heeft laten blokkeren, kunt u uw telefoonmaatschappij vragen alleen het 090-nummer van de huisartsenpost te laten deblokkeren. Hiervoor kunt u een formulier aanvragen via 0900-0402 (gratis). Of gebruik onze alternatieve nummers: 088-0228125 voor de HAP de Bevelanden 088-0228135 voor de HAP Walcheren 088-0228145 voor de HAP Schouwen-Duiveland.

Waarom moet ik eerst bellen ?

Om de ernst en de mate van spoed van uw hulpvraag te beoordelen, moet u eerst bellen. De assistente stelt u een aantal vragen over uw medische klachten waarmee zij kan vaststellen welke hulp u nodig heeft. Daarna kan de assistente indien nodig een afspraak met de dienstdoende huisarts of een visite inplannen. Hierdoor hoeft niemand onnodig lang te wachten.

Waarom worden er zoveel vragen aan de telefoon gesteld?

Er zijn twee soorten vragen die worden gesteld; over uw persoonlijke gegevens en over uw medische gegevens. Uw persoonlijke gegevens zijn bedoeld voor onze administratie en de dienstdoende huisarts. De vragen over uw gezondheid zijn om in te schatten hoe snel u geholpen moet worden en door wie. De assistente aan de telefoon is hiervoor speciaal opgeleid tot triagist. Achteraf worden al haar adviezen door de huisarts bekeken.

Kosten / de rekening

Waarom krijg ik na contact met de huisartsenpost een nota van de apotheek zonder dat ik daar medicatie gehaald heb?

Voor medicatie die u tijdens uw bezoek op de huisartsenpost of een visite toegediend heeft gekregen, kunt u een aparte nota ontvangen via de apotheek. In de avond/nacht/weekenduren wordt altijd een toeslag berekend door de apotheek.

Wat zijn de belkosten?

Het bellen naar een 0900 nummers van onze huisartsenpost kost 10 cent per minuut, met een starttik van 4,54 cent plus uw gebruikelijke belkosten.

Ik ben verzekerd maar toch heb ik een rekening ontvangen. Hoe kan dat?

Dan zijn waarschijnlijk niet al uw (verzekerings)gegevens correct. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze financiële administratie om de juiste gegevens door te geven: tel. 0113-344 057 (tijdens werkdagen tussen 9:00-13:30, behalve op vrijdag). Of mail naar ln.sedlacsirep-ochz@eitartsinimda

Ik heb alleen met de doktersassistente gesproken en toch ontvang ik een rekening. Hoe zit dat?

De doktersassistente handelt onder verantwoordelijkheid van de dienstdoende huisarts. Al haar adviezen worden door de arts gecontroleerd en beoordeeld. Van iedere hulpvraag wordt een registratie voor het medisch dossier van de eigen huisarts gemaakt. Hoewel bij een dergelijk telefonisch consult geen contact is geweest tussen patiënt en huisarts zijn er toch handelingen verricht en is een medisch advies gegeven. Hiervoor worden kosten (€ 35,-) in rekening gebracht.

Ik heb een vraag over een ontvangen rekening

Voor vragen over uw rekening kunt u op tussen 9:00-13:30 uur bellen met onze financiële administratie via:  tel. 0113-344 057 (tijdens werkdagen, behalve op vrijdag). Of mail naar ln.sedlacsirep-ochz@eitartsinimda

De tarieven zelf worden jaarlijks bepaald door de Nederlandse Zorgautoriteit (de NZa). Dit is een landelijk orgaan dat tarieven vaststelt voor instellingen in de gezondheidszorg. Zij bekijkt jaarlijks welke tarieven we mogen hanteren. De tarieven kunnen verschillen per huisartsenpost.

Kan ik op de huisartsenpost zelf betalen?

Ja, u kunt de kosten van het bezoek aan de huisartsenpost betalen via een pinautomaat.

Wat kost een bezoek aan de huisartsenpost?

Per 1 januari 2022 gelden bij onze Huisartsenposten de volgende tarieven :

• Consult: €173,43
• visite: €260,14
• telefonisch consult: €35,00.

Deze tarieven zijn vastgesteld door de NZA, de Nederlandse Zorgautoriteit.

Wie betaalt de kosten?

Als u in Nederland verzekerd bent, worden de kosten aan de huisartsenpost vergoed, omdat dit onder het basispakket valt. Medicatie en bloed prikken vallen onder het eigen risico.  Toeristen en patiënten die niet kunnen aantonen dat zij verzekerd zijn, dienen direct op de huisartsenpost te betalen. Zij kunnen de kosten declareren bij hun zorgverzekeraar.

Medische informatie

Wordt mijn eigen huisarts geinformeerd als ik contact heb gehad met de huisartsenpost?

Ja. De eerstvolgende werkdag is uw huisarts op de hoogte van de inhoud van uw contact met de huisartsenpost. Hierin staat welk advies er is gegeven, of welke behandeling er is uitgevoerd. Ook medicijnen die zijn toegediend of voorgeschreven worden in dit bericht vermeld.

Als er een speciale reden is dat u toch niet wilt dat uw huisarts van uw contact met de huisartsenpost op de hoogte wordt gesteld, dan moet u dit zelf duidelijk aangeven bij uw contact met de assistente of de arts van de HAP. Dit kan nadelig zijn voor de opvolging van uw hulpvraag.

Zijn mijn medische gegevens beschikbaar op de huisartsenpost?

De huisartsenpost kan via het LSP (landelijk schakelpunt),  een samenvatting van het medische dossier van de eigen huisarts inzien. Dit kan alleen bij patiënten die hiervoor expliciet toestemming gegeven hebben aan hun eigen huisarts. Op de huisartsenpost wordt deze samenvatting van het huisartsdossier alleen ingezien bij patiënten die op dat moment een hulpvraag stellen aan de huisartsenpost.

Ook inzage van iemands medicatieoverzicht is op de huisartsenpost alleen mogelijk als hiervoor expliciet toestemming gegeven is aan de apotheek of apotheken waar men komt.

Meer informatie hierover vindt u op www.volgjezorg.nl Via deze site kunt u ook toestemming regelen en zien aan wie u al toestemming gegeven heeft voor het delen van deze informatie.

Kan ik mijn dossier/ medische gegevens opvragen?

Ja, dat is mogelijk. U heeft binnen de termijn van de wettelijke bewaarplicht recht op inzage en op een afschrift van uw medisch dossier. Meestal verwijzen we u hiervoor naar uw eigen huisarts, die van elk contact met de huisartsenpost een volledig verslag krijgt. Levert dit problemen op, dan kan de patiënt een verzoek tot inzage doen via ln.sedlacsirep-ochz@ofni, ten name van onze functionaris gegevensbescherming, de heer J. Nijskens. Hierbij moet een kopie van het identiteitsbewijs van de patiënt mee gestuurd worden.

Verder heeft de patiënt op grond van de wet ook recht op correctie van het dossier, als feitelijke gegevens niet kloppen. Ook kan de patiënt een verzoek tot vernietiging van zijn dossier indienen. Dit verzoek moet ook schriftelijk plaats vinden en voorzien zijn van een kopie van het identiteitsbewijs. Dit verzoek kan geweigerd worden, als daar goede redenen voor zijn. Deze worden dan ook met de patiënt gedeeld.

De huisartsenpost Zeeland zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken op uw verzoek reageren. Voor meer informatie over uw rechten kunt u de Privacyverklaring Patiënten van onze organisatie inzien.

Medicijnen / apotheek

Is er een apotheek op de huisartsenpost?

Elke regio heeft zijn eigen dienstapotheek. Op de huisartsenposten in Zierikzee en Middelburg zit de dienstapotheek op dezelfde locatie als de huisartsenpost. In Goes zit de dienstapotheek op een andere locatie dan de huisartsenpost en is het adres van de apotheek: Stationspark 35, 4462 DZ Goes. Tussen 23:00 en 8:00 uur is alleen de nachtapotheek in Middelburg open (Krooneveldweg 6, 4332 BL Middelburg). Zie de websites van de apotheken voor actuele informatie en prijzen. In de avond/nacht/weekenduren wordt altijd een toeslag berekend door de apotheek.

Mijn medicijnen zijn op. Kan ik een herhaalrecept via de huisartsenpost regelen ?

Normaal gesproken regelen patiënten herhalingsrecepten met de eigen huisarts. Alleen in dringende gevallen bestaat de mogelijkheid dat de dienstdoende huisarts een herhalingsrecept voorschrijft. De arts schrijft dan zoveel medicijnen voor, als nodig tot het eerstvolgende spreekuur van uw eigen huisarts. Houdt u er rekening mee dat de apotheek buiten kantoortijden extra kosten in rekening brengt.

Coronavirus

Ik heb (milde) klachten en wil mij laten testen. Hoe pak ik dat aan?

Vanaf nu kan iedereen met (milde) klachten die passen bij het coronavirus, online een testafspraak maken en de uitslag van de coronatest bekijken. Online kan een testafspraak gemaakt worden via www.rijksoverheid.nl/coronatest. Om een afspraak te maken heb je je DigiD nodig. 
LET OP! Voor een zogenaamde “Corona-vrij-verklaring” voor vakanties of reizen, kan je NIET bij de huisarts, huisartsenpost of GGD terecht. Op internet zijn organisaties te vinden waar ze een dergelijke test (tegen betaling) af kunnen nemen.

Wat moet ik weten over het Corona-virus?

Het Corona-virus, alle maatregelen: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/nederlandse-maatregelen-tegen-het-coronavirus/gezondheidsadviezen

Het Corona-virus kort en duidelijk: https://www.pharos.nl/wp-content/uploads/2020/07/Informatiekaart-Corona-virus-Pharos-28-juli-versie-12-NL.pdf

Hoe werkt de huisartsenpost met de Corona-maatregelen?

Bel de huisartsenpost als u:

  • Bel de huisartsenpost als u dringend huisartsenzorg nodig heeft die niet tot de volgende werkdag kan wachten.
    • de assistente vraagt nu altijd of u verkouden bent, u grieperig voelt of last heeft van uw luchtwegen (benauwdheid)
    • als u koorts heeft, verkouden bent of benauwd bent of positief getest bent, maar toch gezien moet worden, kan krijgt u een afspraak op het speciale luchtwegspreekuur
    In alle gevallen MOET u eerst naar de huisartsenpost BELLEN. Voor uw veiligheid en de veiligheid van anderen wordt u zonder afspraak niet binnengelaten op de huisartsenpost. Op de posten zelf zijn de volgende maatregelen verplicht:
    • 1,5 meter afstand houden
    • Handen desinfecteren
    • Mondmasker op
    • Kom alleen naar uw afspraak, tenzij dit echt niet anders kan

Ik heb een afspraak op het luchtwegspreekuur. Hoe werkt dat?

  • Kom het liefst alleen of met maximaal één persoon (die niet ziek is). Laat deze persoon als het kan in de auto wachten tot u weer terug bent.
  • U wacht in de auto tot u gebeld wordt dat u (via een aparte ingang) naar binnen mag.
  • Als u tien minuten na uw afspraaktijd nog niet gebeld bent, kunt u het beste zelf de huisartsenpost even bellen om te laten weten dat u staat te wachten en te informeren naar de wachttijd
  • Volg de aanwijzingen van de assistentes en de dokter op

Overige vragen

Wie werken er allemaal op de huisartsenpost?

Op de huisartsenpost werken naast huisartsen ook artsen die nog in opleiding zijn (AIOS) tot specialist, Physiscian Assistants (PA), Verpleegkundig Specialisten (VS) en Assistentes, die elk hun eigen verantwoordelijkheden hebben. Wilt u meer informatie over de nog vrij nieuwe functies PA en VS, kijk dan dit filmpje eens:

Waarom wordt iemand die later binnen komt soms eerder geholpen?

Het kan zijn dat een patiënt die later binnen gekomen is dan u eerder geholpen wordt, doordat zijn zorgvraag dringender is, óf doordat hij door een andere type zorgverlener geholpen wordt.

Hoe gaan we met elkaar om:

We proberen iedereen op de huisartsenpost zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Soms moet u ondanks uw afspraak toch lang wachten. We vragen u hiervoor begrip. We zijn een spoedpost, waarbij niet alles te plannen is. Heeft u vragen over uw wachttijd, benader dan de assistente bij de balie.

We gaan graag respectvol met elkaar om, en verwachten dat ook van onze bezoekers en patiënten. Heeft u het gevoel dat u niet respectvol behandeld wordt, dan kunt u dat het beste gelijk rustig op de huisartsenpost bespreken. We houden van rust op de huisartsenpost en accepteren geen verbaal of fysiek geweld, diefstal, wapens, drugs, alcohol gebruik of seksuele intimidatie. Als u deze huisregels niet respecteert, dan krijgt u eerst een waarschuwing. Bij herhaling kunnen wij aangifte doen of u de toegang tot de huisartsenpost ontzeggen.

Zo lang er nog veel infecties met Covid in de regio zijn, mag er maximaal 1 bezoeker met de patiënt mee, maar vragen we om waar mogelijk alleen te komen, een medisch mondmasker te dragen, afstand te houden en handen te ontsmetten bij binnenkomst.

Footer

  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Intranet

Contact:

ln.sedlacsirep-ochz@ofni 0113-344 057tijdens kantoortijden; geen medische vragen www.zhco.nl