Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Heeft u een klacht?

Wanneer u vindt dat u op de huisartsenspoedpost niet goed door een huisarts of een medewerker bent behandeld, kunt u een klacht indienen. Let op: dit formulier geldt voor de huisartsenspoedposten in Goes, Middelburg en Zierikzee! Heeft u een klacht over de huisartsenspoedpost in Zeeuws-Vlaanderen? Ga dan naar: huisartsenpostzvl.nl

Klacht indienen

U kunt het digitale klachtenformulier invullen door op de onderstaande button ‘Klachtenformulier openen‘ te klikken.

Het vervolg:

Wij vragen degene op wie de klacht betrekking heeft met u te bellen. Betreft de klacht één van onze medewerkers, dan wordt u gebeld door de manager van de huisartsenspoedpost.

Betreft de klacht een huisarts dan wordt u gebeld door de betreffende huisarts. De huisarts of manager belt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht, met het doel om de klacht gezamenlijk op te lossen.

Om van elke klacht te kunnen leren en daardoor herhaling te voorkomen, registreren wij elke klacht. Uiteraard gaan we daarbij uiterst zorgvuldig om met uw privacy.

> Hier kunt u de Klachtenregeling_De huisartsenconnectie inzien.

> Bekijk onze klachtenfolder.

> Meer informatie over de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) vindt u hier: SKGE-Brochure