Huisartsenspoedpost Zeeland

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Nu open

Nu open

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Heeft u een klacht?

Wanneer u vindt dat u op de huisartsenspoedpost niet goed door een huisarts of een medewerker bent behandeld, kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen

U kunt het digitale klachtenformulier invullen door op de onderstaande button ‘Klachtenformulier openen‘ te klikken.

Het vervolg:

Wij vragen degene op wie de klacht betrekking heeft met u te bellen. Betreft de klacht één van onze medewerkers, dan wordt u gebeld door de manager van de huisartsenspoedpost.

Betreft de klacht een huisarts dan wordt u gebeld door de betreffende huisarts. De huisarts of manager belt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht, met het doel om de klacht gezamenlijk op te lossen.

Om van elke klacht te kunnen leren en daardoor herhaling te voorkomen, registreren wij elke klacht. Uiteraard gaan we daarbij uiterst zorgvuldig om met uw privacy.

> Hier ziet u de Klachtenfolder_ZHCo-PeriScaldes

> Tevens kunt u hier de Klachtenregeling_ZHCo-PeriScaldes inzien.

> Meer informatie over de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) vindt u hier: SKGE-Brochure