Wanneer u vindt dat u op de huisartsenpost niet goed door een huisarts of een medewerker bent behandeld, kunt u een klacht indienen.
Klacht indienen
U kunt het digitale klachtenformulier invullen door op de onderstaande button ‘Klachtenformulier openen‘ te klikken.
Is het invullen van het digitale klachtenformulier niet mogelijk? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Zeeuwse Huisartsencoöperatie: 0113-344057.
Het vervolg:
Wij vragen degene op wie de klacht betrekking heeft met u te bellen. Betreft de klacht één van onze medewerkers, dan wordt u gebeld door de manager van de huisartsenpost.
Betreft de klacht een huisarts dan wordt u gebeld door de betreffende huisarts. De huisarts of manager belt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht, met het doel om de klacht gezamenlijk op te lossen.
Om van elke klacht te kunnen leren en daardoor herhaling te voorkomen, registreren wij elke klacht. Uiteraard gaan we daarbij uiterst zorgvuldig om met uw privacy.
> Hier ziet u de Klachtenfolder_ZHCo
> Tevens kunt u hier de Klachtenregeling_ZHCo inzien.
> Meer informatie over de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) vindt u hier: SKGE-Brochure