Wanneer u vindt dat u op de huisartsenpost niet goed door een huisarts of een medewerker bent behandeld, kunt u een klacht indienen. U kunt hiervoor op de knop klikken ‘Klachtenformulier openen’ en het formulier invullen. Is dit niet mogelijk dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Zeeuwse Huisartsencoöperatie: 0113-344057.
Klachtenformulier openenHet vervolg:
Wij vragen de huisarts op wie de klacht betrekking heeft met u te bellen. Betreft de klacht één van onze medewerkers, dan wordt u gebeld door de manager van de huisartsenpost. De huisarts of manager belt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht, met het doel om de klacht gezamenlijk op te lossen.
Om van elke klacht te kunnen leren en daardoor herhaling te voorkomen, registreren wij elke klacht. Uiteraard gaan we daarbij uiterst zorgvuldig om met uw privacy.
> Hier ziet u de Klachtenfolder_ZHCo
> Tevens kunt u hier de Klachtenregeling_ZHCo inzien.
> Meer informatie over de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) vindt u hier: SKGE-Brochure